Status ; ONE DIRECTION IS COOLIO
Beautiful Flowers
menjejakkan kaki dengan perasaan yang tak dapat diungkapkan dengan kata-kata
Feb 22, 2011 | Tuesday, February 22, 2011 | 0 Rain[s]
ceritanya bermula begini .

malam semalam , entah aq bad mood -.-' marah marah marah dan marah . hal kecik tapi rase saket hati nak tanggung .

harinie . cewahh . semangat menyiapkan diri untuk ke sekolah . wowww . 6.30 dah seap daa weh . ta pena dibuat dol . pftttt . dan aku pun menunggu menunggu menunggu dan menunggu . ape ? tggu bpk aq siaplah ! haeee . dan kemudiannya , aku terasa macam . marah . marah marah dan kemudiannya perasaan itu berterusan .

tapi ? just ignore . dan kami pun memulakan lah journey kami ke sekolah . ops lupe . sebelum tuu anta adib dulu kt rumah sepupu aku . dan semasa dalam perjalanan tuu aku rase sayu .. sedih . kecewa . kenape ? tak tahu .

dan kemudiannya anta adek aku lagi sorg kat STTS . beberapa meter sebelum smpy HK bpk aku pon berkate-kate . dan aku terasa ? hey ! what is this ? dan dan . aku terasa na menanges -.- ouh DAMN jee kn ? sampai saje di perkarangan sekola . aku pon menjejakkan lah kaki aku ke sekolah . lepas jer pintu pagar . aku rase mcm

MOODY . BAD MOOD . muke aq pon secare automatik berubah tataw na kate mcamne ? yee aku tahu hodoh . al-maklumlah muke marah =.= dan aku pon berdiri berdiri berdiri dan berdiri dekad uniform silat . dalam keadaan taa dapat na diungkapkan . entah mcamne ? hati panaz mendidih . terasa larva-larva mengalir . mate aku terase nak berair dan terasa aura-aura apii . aku usya org rase macam ta puas atii . naseblah org yg aku usya tuu tataw aq tga usya die . HAHA .

tamat aje perhimpunan aku pon naeklah ke kelas . seorang . heheh . dan dan saje laa en lepak kat koridor . dan kemudian . rase mcm . rindu -___- rindu rindu dan rindu . seriez rindu . dan terfikir mybe kalau aku ta sampai kat situ , aku mungkin tak rase mcmnie . haee entahlah . err , sememangnya , perasaan yg tak dapat nak diungkapkan . berbaur-baur menjadi 1001 alagapas *______*

berterusan sehinggalah menjejakkan kaki ke rumah .

Bonjour
You've Stuck


Welcome to My blog. I hope you +Follow me. Cick here to exit.
Old Post | New Post