Status ; ONE DIRECTION IS COOLIO
Beautiful Flowers
aku ke sekolah
Mar 21, 2011 | Monday, March 21, 2011 | 0 Rain[s]
Pagi yang dingin di sekolah telah menyebabkan mata aku tertutup-tutup dan membuatkan kepala aku tersengguk-sengguk jatuh ke atas meja yang aku rindu . Pagi yang dingin juga telah menyebabkan neuron aku berjalan-jalan tanpa arah tujuan dan membuatkan muka aku berada dalam keadaan blur di paras yang maksimum dan boleh menyebabkan keadaan yang koma pada diri . Blur yang muncul pada pagi yang dingin telah membuatkan aku tidak memahami apa yang cikgu tuu cakap ?

Apakah fungsi vitamin dan mineral ? aaaaaaa ?--' heyy , kelas . saya tanya . what's the function of vitamins and minerals ? fikiran masih terbang entah kemane . feelin so fly like a g6 . blablablablabla sumpah aku .. amende cekgu neh cakap ? haeeee .

Di pagi yang dingin yang diarak oleh awan yang mendung telah menyebabkan aku berada dalam tahap kesejukan yang membuadkan aku terasa rindu akan katil yang tidak dikemas itu . rindu . kepala aku dah ligat berpusing-pusing 360 darjah memikirkan nak tido ker tanak ? tanpa aku sedar -> aku telah melelapkan mata ku didalam kelas . HAH.HAH.HAH.

Dalam keadaan itu , aku telah merancakkan perbualan aku antara dia dan dia . Makanyaaaa , mata aku secara tiba-tiba pecummm !!!!! shiny . yeahh yeahhh ! nyah kau MENGANTOK . semakk jer .
muehehe . sekarang waktu apa babe ? Maths ? shit ? cukuplah . pening seyh . haeh ! hmmmmmmm , mood terus jatuh menjunam apabila cikgu selamat saja menjejakkan kaki ke dalam kelas . Yee , harini kita blajar bab matrix yang paling last . heh hohhh . aku pening sungguh dengan matrix neh . haeeee . dan apabila belajar , belajar dan belajar . ehekkkk , semangat mengira-ngira entah datang dari manaa ? wahhhhhhh . cayalah . HAHA . atoto betol . kekekeke . semuanya gara-gara SPM -,-

Beberapa jam berlalu . kringggggggggg~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~`
BALEK yop BALEK . ehekkk . kaki diayun dengan laju . pecummm !!!!!! tak sabar ye ? petang neh ada agenda . eheh . bersemangat . hoyahhh hoyahhh !! ekk ? hujan ? what is this ? dan .
terpaksa buat muka paling redha lagi sekali . ditambah pula dengan situasi yang dialami oleh si dia . membuatkan jantung bepalu-palu dengan kencang . *ayat ape neh ? kita tambah lagi dengan handphone yang tiba-tiba rosak tanpa signal dan amaran . haeh . padah mengata handphone orang rosak akhirnya terkena pada handphone sendiri .

Sekian , terima kasih (:

Bonjour
You've Stuck


Welcome to My blog. I hope you +Follow me. Cick here to exit.
Old Post | New Post