Status ; ONE DIRECTION IS COOLIO
Beautiful Flowers
bila berusaha , banyak faedahnya .
Mar 9, 2011 | Wednesday, March 09, 2011 | 0 Rain[s]
My Additional Mathematic .

okaylaa , aku .. aku bukanlah nak bangga ke apa kaa ? tapi ? seriez laa . aku tak sangka dah nie . ceritanya begini weh . tadi . aku masuk kelas . time tuu waktu +math . lepas tuu . titibe jer ade mulot neh kecoh kecoh pasal paper +math aku . ehh kaw apehal derr ? haeee . aku pon teroskanlah perjalanan aku ke meja aku yang bersepah-sepah tuu . HAHA . konon rajin sangatlah nie ?:P lepas tu , Nadh sruh aku amek paper +math . aku pon p laa amek .

then ?

aaaaaaaaaaaaaaabah !!!! weh weh . HAHA . aku tataw knpe sebut nama abah . kahkah . tapi ? sumpah aku terkejot doe . aku .. err . okaylah . aku takdelah teror sangat +math neh . kan kan ? tapi . seriez . aku bngga doe . bngga . even markah mcmtuu . tapi lulus doee . waaaaaaaa . Alhamdulillah . Thanks Allah :) last year exam , aku pnye markah . EMPAT ! empat jer weyh . mmg lah aku tak reti . HAHA . ehh ? takpe , aku seda aku sape . HAHAHAH . 0 , 1 , 4 , 11 . tuu jelaa yang pena aku dapat . betapa teroknye ? kekeke . jujur neh . lepas tuu ? lulus doe . series tak sngka . padahal bantai jer . aku bukanlah reti sangat kan ? tapiii ? seronok doe . kahkahkah -,- tapi ? untok abah neh untok abah neh . HAHA . tuu terpancul nama abah tadi . kekeke

balek balek . ehh abah kat rumah ? HAHA , lagi seronok . dahlaa balek lambat . sampai ruma pkol 4 . p makan . lepas tuu beli barang skola jap . lepas tuu merayau ke we one . kekeke . balek balek ? haaaa , ehh ? asal AGB ade kat ruma ? seriez doe aku tak ingat . abah balek kee abah mmg tggl kete kat umah ? haha . ohh abah aku pegi kursus doe . sampai jumaat neh . walaweyh . tensen aku . kihkih . okay sambung sambung . masok ruma .

abah teros kuar bilik . 'eh kamu pegi mane ?' 'makan .' 'makan pon takan lmbt balek ?' uhh mata . menakotkan . HAHA . lepas tuu lepas tuu ? 'yelaa tggu bas lagi ? lepas tuu cari barang kejap . hehehe .' okayy . 'hish . abah pegi tepon skolah tadi tnye ade ape-ape kee ? igtkan ape bnde balek lmbt sgt .' adoyai~ apeke ? knpe tepon skola tuu ? krg esok mulelaaa cegu berkate-kate di perhimpunan . ade bapak call skola tnye pasal anak . heh ? wadahekk babe ? brrrr . okay tape sabo sabo .

lepas tuu lepas tuu . aku turun masok bilik . ehh ? mane phone aku ? hilang hilang . dahlaa dalam tuu mcge ta padam . phone tuu aku charge smlm . tapi ta pake pon . eh ? wtf ? erghh ! ouh tuu ade kat situu . terselit-selit kat dalam bakul . kekekeke . neh sape pnye keje neh ? haeee . HAHA .

lepas tuu lepas tu na amek hati abah laa kononnye neh :P:P naek balek . bgtaw psl addmath . heeeee . bangga ! okay . nak mintak ape neh ? emmm idea please ? hahaha . okayy . ehh ? na mintak ape neh wehh ? cepat cepat . idaeeeeeeee ? ehh ideaaaaaaaa ? wakakakaka . mereng ker keyla ? HAHA .

dah dah . okaylaaa . aku taw korg bosan + menyampah bace entry neh . ehhh ? hoyyy . sape sroh bace ? HAHA . lempang kang :P tapee , aku tak sroh pon . jangan na biseng-biseng kate nie kate tuu . lepuk satgi . okayyy ? HAHAHAHA . emm emmm . apeke na ckp ? ehh lupee . ehhh ? ape eh ? walawaaaaaa aesh ! lupe lupe . tolong ingat balek . ape eh ? ape eh ? HAHA . lupee siot . erghh ? ape neh ape neh ? kikiki . tolong tolong . haee . ouh haa . neh . aku tak mintak pon korg bace . aku bole baca sendiri . HAHAHA . lagi aku suka doe . kahkahkah . tuuu ke kaw nak ckp keylaa hoyy ? tade faedah langsong . wawawawawa . dah . kbye .

Bonjour
You've Stuck


Welcome to My blog. I hope you +Follow me. Cick here to exit.
Old Post | New Post