Status ; ONE DIRECTION IS COOLIO
Beautiful Flowers
Choii , title weh ?
Mar 30, 2011 | Wednesday, March 30, 2011 | 0 Rain[s]
Hoyahhoyahh . ehh woyy woyy . ish ish ish . ape nak jadi neh ? agaga . weh weh . lalala~ okay dah cukup nanti korang kata aku gilaa xD ehekk . aaa neh . wehh wehh . konnichiwaa :DD aww aww . HAHA . mende kaw keylaa ? ahaa . ahaa . ahaha . err err . apa nak cakap eh ? alamak . tade ideala . mana pegi idea nehhh ? grrr ! hoyy idea ? manaa ? manaa ? kemana kau menghilangkan dirimu ? kahkah . dah . jangan nak jiwang sangatlah . ahaa . ahaa . ahaha . idea ? idea ? idea oh idea ? kemana engkau idea ? kemana pun aku pergi . ada engkau kesah ? ade engkau kesah ? hehek ! err err . oyy . tehee . harinie aku memontengkan diri aku lagi . erghhh !! terlalu jujur betoyy . kekeke . alaa . aku tak pegi bukan sebab ape . ade sebab . haha . ayat ape neh ? aku tak paham =.=" haha . aaaa neh . aku tak pegi skola bukan nyeh sebab ape derr . aaaa . aku tak pegi sebab sebab ....

haaa neh ! neh neh ! sebab aku kena jaga adek aku sekor sorang neh . dia demam doe . HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA. padan muka kaw adek ! rasakan ! rasakan ! virus-virus yang dah aku bawak untuk kaw ! hoyahhoyahh . oyy gelak laa siket xD muehehe . awww ~ padan muka padan muka . tapi ? elok jer neh terbuntang tengok tv ? hoyy adek ! kaw demam tipu-tipu ehh ? kaw saje je kan tanak pegi skola ? keje skola kau tak siap kan ? kan kan ? tak pun kau dengki kan sebab dah dua hari aku tak pegi skola ? kan kan ? HAHA.HAHA.HAHA. hennnsem sgguh spekulasi =,= hoyy , kankan ? :PP

okay , dah . selesai satu penuduhan xDD HAHA . lagii ? apa nak cakap lagi ? haaa . neh sebab aku tak dtg skola . ehh tadi tuu ? itu sebab ke-TIGA . ngehngeh . neh neh . err . aku kan kan . anak yang baik ? aceeeee :DD yelaa yelaa . ehek . aku tanaklaa susahkan bapak aku . kan tengah kurusus kursus tuu ? sggup oh tanya pegi skola tak esok ? ''kalau pegi abah nak balik malam nie . jaga angah esok ?'' aduyaiyai . tak sggop . ahaaa . ahaaa . ahaha . tuu sebab kedua . sebab UTAMA ? oyea . harineh ada science . sememangnyeh akan kelam lah aku kankan ? erghh ! dahlaa . markah science dah jatuh kecundang kebabowww ! hoyehh . ehekk . lepas tuu lepas tuu ? aku tak sanggop derr nak jumpa cekgu tuu ? haeee . tak tahan tak tahan . haha . ape nak jadilaa ? nama jer calon SPM ? alaa . tape . lepas neh aku blaja lah . haaaa . lepas neh aku blaja . agagaga :P:P:P:P:P:P:P

ehh ? okelaa choii . adek aku biseng nak makan plak dah . haeeee . mengada btoy ko adek . mentang-mentang ah kau demam kau nak bermaharajalela plah eh ? kau nak rasa sekepig keh ? naknak ? HAHA . HAHA . HAHA . hoyhoy . babai . babai . babai . babai . aishiteru . yeyekkk -,-

Bonjour
You've Stuck


Welcome to My blog. I hope you +Follow me. Cick here to exit.
Old Post | New Post