Status ; ONE DIRECTION IS COOLIO
Beautiful Flowers
Aku cuba
Apr 20, 2011 | Wednesday, April 20, 2011 | 0 Rain[s]
Aku cuba untuk bersabar . Aku cuba untuk tidak mengakungkan mata . Aku cuba untuk tidak menurunkan hujan dari mata . Aku cuba untuk mengawal rintik-rintik yang bakal turun . Aku cuba untuk  melawan taufan yang berselirat didalam kepala . Aku cuba untuk lari dari tsunami yang melanda di hati . Aku cuba untuk menurunkan skala gempa yang mudah untuk dinaikkan . 
Babe , aku dahlaa tension . Tolonglah jangan buat aku sakit hati dengan lawak bodohbangang yang kau buat yang sekuman pun tak lawak tuh ? 
Babe , aku tegur kau pagi-pagi tuh dengan riang ria semata-mata untuk chill ? tapi kau buat dunno jer weh ? Kay , tape :)
Babe , aku nak kawan macam dulu . Tapi dengan perangai kau yang memberontakkan hati tuh sape tak sakit hati ? Dengan kau jelaa aku boleh hepi pun ?
Babe . JANGAN SAKITKAN HATI aku BOLEH ?


*chill keyla :)

Bonjour
You've Stuck


Welcome to My blog. I hope you +Follow me. Cick here to exit.
Old Post | New Post