Status ; ONE DIRECTION IS COOLIO
Beautiful Flowers
Alahai -,-
Apr 11, 2011 | Monday, April 11, 2011 | 0 Rain[s]
SCENE 1

Hoyyy !! wehweh . harineh kan aku ke sekolah dengan suara yang ehemhem . kesian btoy . agaga . tade sore derr . aku na menjerit pon susah . udahler kena pangkah dgn tuh cucu si pakya . nizam . hadohdoh . aku na becakap pon tegelak-gelak doe . gelak dga sore sendiri . kahkah . tapi , macam style wohh . HAHA . kalah salam stylo :P agaga

SCENE 2

Aku : Weh ! malasnyer masok kelas =.=
Kerol : Haa , ko malas kan qila ? pegi teman adar .
Aku : Ko na kemane ?
Adar : Aku na pegi berzanji neh kat asrama . Jum ah .
Aku : Jom !!

ehekhek . so ? apeke ? ponteng tak masuk kelas lah aku . Na pegi bgtaw cikgu tp malas . last-last ? balek tuh cegu KZ pggel aku . pergh ! aku rasa mcm orang bersalah gilaa td . keke . byk pulak tnye nyeh pon ? aku dahla kelam cari barang aku tak jumpa . pastuh , aku pon ckplaa satu-satu . nak kena dengan bapak aku boleh ler derr ? lepas tuh ? dia kate ape taw ? saye tulis nama awak dah dalam buku ponteng . okay fine . tak kesah :))
pastu pegi jmpe cegu Math . menghuraikan sebab-sebab ta masuk kelas . cegu sengih jer . alahai cegu . tape , dah mintak maaf kan ? :')

SCENE 3

Mana beg aku mamat neh letak ? --' hadohlaa dahlaa panas neh . Sab kate tadi mamat tuh letak kat papan kenyataan . demm ! papan kenyataan dah lerr banyak . puas mencari . dari depan bilik guru sampe kat toilet ? jauh lah jugak . hoyy penat . last-last call . naseb ingat numb .

Hoyy hoyy hoyy . haa hoyy . *mcm nie lah kot ? mane beg ? haaa ? kantin ? sideok ?
aku pon melangkah lerr ke kantin . dah rase hepi gilaa dah neh . tengok ? tader pon . Wehh ko memaenlah kerbau . badigol sood betol . haeee . call laggi . wehh ? katmane ? tade pon ? cekti-cekti . lalalalala~ panas gile ? naseblerr aku tak jalan kaki . kalau tak , jalan kaki tengah panas tanpa beg ? wadafukk babe ? rimas doo . pastu naik dengan sab . pagi cekti . haa beg ! beg ! oyeah . series rindu woh dekat beg :)) comel jer kaler oren kankan ? kerbau neh jeles bebeno nyer pun ? pehtu ? aekk ? berat bebeno beg neh ? weh dengki btol lah kerbau . buku ape jelaa dia letak neh ? aduduss -,- tape , terima kasih jelaa (:

SCENE 4

Berlari bekejaran dengan sab . Eh tuu tipu . HAHA . tadelaa . neh . sampe kat simpang skola . ade xcdent . aku ingatkan sape ? ignore jelaa . pastu lalu-lalu cegu sam pggel . stop laa . dia kate motor ikhwan . langgar dengan cina tuh ? hoih ? aku tekejut gilaa . tapi ? ikhwan ntah kemane ? hilang ? cegu puas mencari . ishh ! cuak jugak woh . HAHA . tapi ? na buat cemane ? adelaa sesape anta dia tuu . hadoih , aku rase insaf . dahlaa slalu kacau ikhwan . kot ta sempat mintak maa ? err tanak . jangan-jangan . lepas tuu teros pegi bukit paga . amek lesen sab . brr tggu yelaa lame . adela 30minit kot ? udahlerr na hujan ? haeee .

Dah amek tuh . cari barang . tunggu bus . elok jer turun kat bus stop . ergh ! hujan ? haeee . time nie jugak . saket dah pale aku kene hujan . dengan bau ridsect lagi . hadedes . kau nak kena sembur ? naknak ? tapelaa . keyla baik :) dah , jangan nak menafikan .

SCENE 5

balek-balek teros kena tanya kenapa balik lambat ? lerr . cerite lah satu-satu . kalau dengan ibu mmg tak tahan -,- mana abah ? rasenyer abah dah balik . tapi ? haeh ! abah pegi KL plak . kursus lagi . hadoih laa . rase nak nanges . ape neh ? tiap minggu nak pegi kursus . kalau tak pegi ta boleh ker ? :'(

time update neh abah call . okay . sedia weh sedia . satuduatiga . hoyy mane ? knpe balek lmbat ? haeh ! cite lagi . harineh sume nak dga cite aku kn ? HAHA . pastu abah kate lain kali balik lmbt call ibu . bgtaw . adehlaaa . yg nie yee menggelegak ? aku dah bgtaw ibu pagi tadi . waktu turun dari kete na pegi skola

Ibu , kalau anis balik lambat anis pegi makan taw ?

Okayy , jelas aku cakap . cuma bezanyer aku tak pegi makan jer . tapi , aku dah cakap jugak kn ? masalah laaa mcmneh -.-

SCENE 6

Mintak-maaf kalau ade yang marah . I'm only human . Always do a mistakes :')
Sorry to Sab , kalau menyusahkan . tapi , thanks bawak aku pegi jejalan . tak payah nak tercongok tggu bas lelame . HAHA . and sorry to my kerbau . Kalau termarah tadi . sorry . But , Thanks for my bag :) Tiada cacat-cela . Just roti jer dalam tuh habis penyek . agaga :PP
Apeke ayat macam insaf habis ? HAHA . chalobeteh :)

Bonjour
You've Stuck


Welcome to My blog. I hope you +Follow me. Cick here to exit.
Old Post | New Post