Status ; ONE DIRECTION IS COOLIO
Beautiful Flowers
Bedah hoyyy sayang .
Apr 16, 2011 | Saturday, April 16, 2011 | 0 Rain[s]
teeeeeeeetttttttttttttttt TOT . teeeeeeeetttttttttttttttt TOT .
TOTTOTTOT
eh ? macam sedap ? repeat balek .
teeeeeeeetttttttttttttttt TOT . teeeeeeeetttttttttttttttt TOT .
TOTTOTTOT

HAHA xD

errr , testing-testing one dua three . mengumumkan ketibaan oh lala what's your name ? ehh ? lupa . aiseh . hancur kelibut raptai kita ==' nah ! hamek neh kismis makan . nanti tak lupa dah xD

haiyooo . ehh ? baca kan title entry neh ? bedah hoyy sayang . (?) uwwwwww bedah ? ahak . bedah . tut tut tut 


haaaaaaaaaaaaaaaaaa ...... kau nampak tuh budak neh ? xD


ehhh ? haaaaaaaaaaaa . kau nampak neh budak neh lagi ? haaaaaaaaaa .

why babe ? that because .. DIALAH BEDAH SAYA ! auu auu ! bedahh hoy sayang 
ahaha . ouh yeah ! kenape saye post pasal dia ? sebab DIALAH BEDAH SAYA . haaaaaaaaaaa ....
you got it ? HAHA xD saya sayang ouh bedah saya :) sebab apa sayang dia ? sebab DIALAH BEDAH SAYA . haaaaaaaa . ahaha . dia neh kan . comel ouh . kan kan ? lagi ? suara dia pffffttttt . sedap ouh . tapi sayang . tak boleh challenge saya . agaga . perasan kan ? bialah . hihi ^^
lagi ? dia hotsetuff ouh . ade jer budak yang nak dekat dia neh . habis melepas saya :P HAHA . yelaaa . tapi , saya tak kesah . sebab apa ? sebab DIALAH BEDAH SAYA ! agaga .
ouh ouh . kiteworang kan kenal dekat dekat . er dekat neh . alaaa mende yang HOT dulu tuh . haaa mysepace . yeahh ! macamna bole kenal eh ? adelaaa kan bedah kan ? :) agaga .
gilaa ouh dengan dia :) hari-hari texting you . huhaa sane huhaa sini . saya ngata dia dia ngata saya . waaaaa pecah rambut xD

lepas tuh . waktu saya pindah Hamid Khan tak lah susah hati . sebab ada dia :) dia kan skola situ dulu :) and then we're still friends until now . yeahh ! sepp ! HAHA . ouhh yeah . dia neh already taken kay ? kau nak dia ? kau pegi ah jumpa dia punya kulop dulu . haha . nak taw sape kulop ? HAHA . tanyalah dia :)
ouhh haa . nama dia bukan bedah . nama dia Nur Adawiah . sedap kan ? tapi sedap lagi nama saya :D wawawawawa . search lah dekat FB nama dia .

Bedah wehh . kau pendek comel kay ? haaa ada yang cakap kami nie kembar . habis bangga lah kan doo ? ngee~ lagi , dia neh biseng ! kelibut . tapi , err hyper kot ?==' HAHA . apapehal , aku tinggi lagi dari diaa . hehooo . sama kecik lain tinggi lah kot ? ahh apaper jelaa . Haaa bedah . kau dga sini derr . iloveyouokay bedah sayang (: thanks . thanks . thanks .

*nah ! seap entry pasal kauu bedah :D and thanks for this :)






Bonjour
You've Stuck


Welcome to My blog. I hope you +Follow me. Cick here to exit.
Old Post | New Post