Status ; ONE DIRECTION IS COOLIO
Beautiful Flowers
Devil Laugh Bebeh xD
Apr 4, 2011 | Monday, April 04, 2011 | 2 Rain[s]
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA .
ehh ? assalammualaikum w.r.b :) hoyahhoyah . good keyla bagi salam . ehekk . weh weh . agaga .
aku tak tahan gilaa doe semalam . wawawawa . neh neh . goosip jup . keke . korg tgk kn ABPBH semalam ? auuuuu . ada Usop wehh Usopp !!! aww awww . kite bako kite bako . ehh ? tergoyang plak tangan awok neh ? HAHA . hoyyy . gelak tekekek-kekek der semalam . HAHA . kite rempit moh kite rempit moh . HAHA . adedeh . dahdah . dah rupe batak sangat dah nie . agaga .

Today . yeahh , tak blajo wohh . HAHA . act , tanak pon masuk kelas . M.A.L.A.S. then , tetiba plak kan aku terajin plak tolong cegu buat persiapan untuk hari persaraan pengetua neh . hoyy , buat bunga manggar wohh . for the 1st time bebeh . aww aww . nanti nak kawen nanti tak susa :P dah ade pengalaman . HAHA . ayat takbole blah .

Auchh ! goodbye my beloved principle :( Iskk sedih sedih . HAHA . jangan nak sedih sgtlah . agaga . wohh , haritu kan dia nangis wohh . alamak kantoi plak . agaga . aku pun iskk . hntah ? HAHA . kesian pon ade . mata dia berair jeh . aduyayai . tapelaa pengetua En. Mior Ahmad Bin Ri . Hope , sehat selalu , dimurahkan rezeki dan bahagia dunia akhirat . Amin amin :)) ehhh ? who knows ? harineh bufday dia ohh . agaga . memb aku sebok anta text bagai kat dia . heee . aku ? takk -,-

Waaaaaa , semalam ! ehekk semalamm !!! ergh demm wohh ? amehal wohh jer dari tadi wohh ? eyt , tapelah aku suka wohh . agaga . gagagaga . haha . wohh , semalam . akurasasangatfuckingdamnstupidowohh . aaa , aa . ianya begini . heh ! jupjup . testing-testing threefoursix . hoyyy salah ! oopps ! testing-testing onetwothreefouriloveyou xD haha . sudahsudah apa merapu ? HAHA . nehneh . satuduatiga jengjengjeng !! ahak me ahak ahak =.=

Semalam kan kan . aku nak mandi wohh ! hoyy cakap melebih-lebih bunyinyer ? penampo kang . HAHA . nehneh . kau diamlah . HAHA . semalam , nak mandi . even bau satu badan aku neh wangi , tapi na buat cemane kn ? aku nak mandi jugak . HAHA . ehhhh ? syampu tertinggal plak . ate ? pegila amek syampu . HAHA . syampu syampu . syampu baru wohh . agaga . ohh semangat :DD kahkahkah . then ? da hamek-hamek tuu . lerr ? damn ! air panas tak bukak ! wadehekk bebeh ? aku mane boleh sejuk-sejuk neh ? nak bagi aku terketar-ketar keh ?=.= arghh kacau kacau . haeeee . na keluar ikot bilik ibu , kunci plak . ( bilik air neh bersambong dua bilik . bilik ibu dengan adek aku ) then ? tepaksalah keluar lagi . keluar bilik angah masok bilik ibu . lepas tuu , kunci plak pintu bilik angah . haaa , dah bukak suis semua tuh . teettttt !!! pintu bilik air terkunci dari dalam . ekkk ? Fcuk ! AAAAA DAMM DAMM DAMM . nananana , aku cuak aku cuak . ergh ? cemane neh ? waaaa , abah tade . dahlaa aku sensorang kat ruma neh ? awww takot woh takot . isk iskk . nak menanges ? FFFFFFFFFFFFF . kunci bilik dah hilang ? cemane neh ? waaaa . aku pon ? mencari lah kunci yang hilang itu . dah try try takmau jugak . err bebeh ? can you help me T.T then ? abah balik . cari-cari kunci . ehh ? mau ! aaaa ? demm lagi . kunci tuu aku dah try tadi tp takmau bukak . bodohbodohbodoh . brr , saabo jelaa .

''lepas tu ? haaa tu lah tu lah . lain kali kunci lagi . kunci lagi semua pintu . semua pintu kamu nak kunci . haa neh . pengajaran-2 . lain kali buat lagi .''

Sheesh ! abes kene bebel dengan ibu . ibu neh pon satu . orang tga cuak tak terkate bole plak bebel lagi . haeh ! ouh yeah . aku nie ? entahlaa . dari planet mane ntah datang habit neh ? suka sangat kunci pintu ? dulu pena kunci pintu then tombol pintu tuh rosak . agaga . HAHA . na buat cemane ? aku suka habit neh . style wohh . tehee . k laa , na mandi . HAHA . nak kunci semua pintu . ahaha . tatatititututetetotoatoto babai :)

Bonjour
You've Stuck


Welcome to My blog. I hope you +Follow me. Cick here to exit.
Old Post | New Post