Status ; ONE DIRECTION IS COOLIO
Beautiful Flowers
Justin Bieber ?
Apr 22, 2011 | Friday, April 22, 2011 | 4 Rain[s]

Okayy . semua cerita pasal dia . semua heboh pasal dia . semua cakap pasal dia . semua nak tengok dia . semua macam dah rupa gila bayang kat dia . Dialah Justin Bieber . 7teen years old . The most popular singer lah maybe ? HAHA .  Ouhyeah ~ aku ? okay . aku adore dia . hahha . kenape ? sukahatijantungakulahpun ? bahaharrr . semalam , dia buat konsert kat KL . err , untunglah sape yang pegi ? woot woot ! okay . sumpah aku jeles . 

jeles jeles jeles 
dia ex-boyfriend aku . aku terpaksa lepaskan dia sebab aku nak bagi can kat korang . baikkan aku ? :PP




Bruno Mars
ex-boyfriend aku yang kedua . lepas aku clash dengan Justin Bieber aku pegi dekat dia :PP

Okayy bebeh . suara dia fuhh sumpah menggegarkan jiwa . hahha . jiwang pon ade . music dia best . kan ? dah . jangan nak menafikan . bahaharr . baru-baru nie buat konsert kat KL jer . err untung jugaklah sape yang dapat pergi . aku ? tak dapat pergi sebab Bruno Mras kate . 

" You should focus to your study first . Andthen , I give a present "

okayy . tuu dia cakap . dia lah yang cakap . *keyla nak tipu pada-padalah . agaga . Okay . adore dia jugak . auuuuuuu ! lagi sekali babe .

jeles jeles jeles 
-,-



Bonjour
You've Stuck


Welcome to My blog. I hope you +Follow me. Cick here to exit.
Old Post | New Post