Status ; ONE DIRECTION IS COOLIO
Beautiful Flowers
Tajuk Tajuk ?
Apr 8, 2011 | Friday, April 08, 2011 | 0 Rain[s]
Ouh na na . Wattahekk ? Ouh na na Wattahekk ? Wattahekk ?
Demm bebeh ! Sore aku sengauuuuu . ergh ! semuanya gara-gara selesema dan batok yang menguasai diri ;/ erghh ! nak menjerit macam usop bole ? xD
Husin ! Husin ! Tolong Husin ! Tolong ! Aaaaaa tolong ler aku Husin oyy . Awok takot neh ?

ahakkk , lailailailai . semalam sengau . harineh ? tade sore . Ouhyeaa . bagus gilaa woh . Apakah ? bangga ... HAHA . aku rase aku rase . macam akulah yang tercacathebad :))
kan kan ? Hoyyy , janganlah tak mengaku . Ngaku laa weh . Berpihak lerr kepada kebenaran . Hebat kan ? kankan ? Ahaha :DD =='

Errr , suara dengarkanlah aku . Apa khabarnya pujaan hatiku ? ehh ? ape tuu ? tuu ? pujaan hati ? alamak . alamak wehh . errr . hihi ^^ aura menggedik datanglah . agaga . dahhhhhh ! HAHA . err err . haaaa neh neh . tadi kan awak . saya berjalan-jalan dengan hubby saye (: naik motor wakk . broom broom . merempit tauu ? takut saye ? HAHA . mende ? hoyy mende ? neh neh . tadi . aku kate pegi jalan dengan Nadia . Jangan pke bebukan yee ? HAHA . bape kali ulang-alik dari ruma pegi pekan ntah ? agaga . emm mm . alawehh . lupa laa nak cakap ape ? ish ! dahlaa . na texting mr.panda . Hihi . Bye awakk <3


*apeke berkata begini ? Aku tak fahamlah =.="

Bonjour
You've Stuck


Welcome to My blog. I hope you +Follow me. Cick here to exit.
Old Post | New Post