Status ; ONE DIRECTION IS COOLIO
Beautiful Flowers
Thanks (:
Apr 12, 2011 | Tuesday, April 12, 2011 | 4 Rain[s]

Tak ku sangka tak ku duga . Tapi , yelah :) Walaupun susah untuk percaya dan percaya . Tapi , kita kena pecaya jugak . Walaupun terang-terang selagi tak kelam , itulah dia . Thanks to God (: You gave me them . You gave me him . Yang sememangnya selalu melebarkan tahap sengih aku tahap lapan meter . okay , tu tipu . Yang buat mata aku pling-pling shining ta habes-habes . Kekadang tambah pulak dengan blusher kat pipi sebab blushing ^^ Ada pulak suara meoww lawan-lawan dengan moow . Hihi , peace peace ^^
Babe , saye tak jumpe pun awak kat lake ke , under the tree ke , in the rain ke , shopping complex ke ? Tapi , saya jumpa awak near of my heart :] And I tight it in the X places yang ade awak jer :P aceee , ayat nampak macam jiwang tak habislah . HAHA . xoxo~
Babe , Thank You very very much . Ngee~ lailailailai .
Babe , Sorry if ada salahsilap :)
Babe , Don't cheat me xD haha
Babe , Iloveyou wehh :DD
Babe , Love , Live , Laugh for Double K .


Babe , I Am Yours To Keep :)
Dengan ini , saya mengumumkan bahawasanyeh ! Ayat aku memang tak boleh bla doo . Kankan ? HAHA . manelah datangnyer aura jiwang neh ? Haeee , flying-kick ! Auch !! Peace everyone .




*mende ah aku cakap neh ?--'

Bonjour
You've Stuck


Welcome to My blog. I hope you +Follow me. Cick here to exit.
Old Post | New Post