Status ; ONE DIRECTION IS COOLIO
Beautiful Flowers
Aku nak nie boleh ?
Jun 10, 2011 | Friday, June 10, 2011 | 0 Rain[s]
Dulu kan , aku ada satu music box . Awww pink kaler *euwww . tapelah budak lagi . HAHA . ape kessah kn ber pink ? aww aww xD HAHA . tapii , a years ago lah . dan benda tuu pon entah tercampak kat mana tah ? maybe dah err bukan maybe lah . memang dah buang dah haeh ! HAHA . soso , semenjak tiga enam sembilan menjak nie aku teringin sangat nak music box . agaga . apehal tuu ? ahh lantak pi lah . perempuan mmg mcmnie :P okayy , itu adalah ayat cover :DD HAHA . kalau aku nak beli or korang nak bagi or whatever terover aku tanak yg besa-besa . yg kecik jer sudah sbb senang lah kan aku nak bawak merata tempat :P
HAHA , as this :)

San Francisco Music Box Company - Ballerina Water Globe

comel tak comel tak ? <3
Children's Heart Ballerina Music Jewelry Box

LOVE . auuuuu . i loike bebeh :) winkwink ^^

Ballerina Handbag Music Jewelry Box - Silver & Pink
Haaa , mcm nie kee ? hihi . alahai gilaa pinkie wohhh . 

Children's Ballerina Music Jewelry Boxes

first tgk neh . Wahhhh , tapak tangan dua-dua belah kat pipi . apehal teruja sangat ntah ? HAHA . hailaa keyla . kau neh rasanya dah terlebih budak dose lah --'

Tapi kan , kenapa mesti PINK ? P-I-N-K . ouhh mannnnnn ~

Bonjour
You've Stuck


Welcome to My blog. I hope you +Follow me. Cick here to exit.
Old Post | New Post