Status ; ONE DIRECTION IS COOLIO
Beautiful Flowers
Glad
Oct 26, 2011 | Wednesday, October 26, 2011 | 0 Rain[s]
Assalamualaikum w.r.b :)


Haiiiiiiiiiiiii ^^v peace peace . Ehh ktumbuk . Alaaa kfine . Ktouch dgn awokkk -,- Pegi la sane *paling muka . hahaa . grrr ! Okayy . harini tak pegi sekolah . Alaa kite malas lah wokk . Dduk ruma lagi bagus :) Takde nak ngumpat sana sini . Bahaharr -- Kantoi . Pffftttt ! Okay then . Kite nak cite ape ntah alaa lupa pulokk . Aishh , tak nyanyuk okay ? Just lupa jee --' Wahahaa . 


Okayy . Semalam makcik aku dari Kedah datang singgah rumah . Nak bawak rombongan meminang katanyelah . Okay tak  , kata aku . Hihiii . Dia nk pergi Mekah . Alhamdulillah :) Ingatkan nak pesan inai tapi takpelah -- Mcm takde jelah kat sini pun -,- Hihii .  Then petang tuu pegi pulak Ipoh . Pheuwww ~ makcik aku kat sini pun nak pegi Mekah jugak . Alhamdulillah :) Tapi paling best laa pakcik aku dah kali ke berapa ekk ? 7 ke 9 ntah dah pegi haji . Woaaaa ! tabik ah pakcik :DD Okayy . soso . diorang semua cakap belajar elok-elok . 


Orang Kedah cakap : '' Nanti Ibu Ju doakan Hanis Aqilah yee ? Bagi dapat kejayaan . Ibu Ju doakan nanti . Mintak dekat Allah . yee ? '' Hihiii . aku sengih jee . wahahaa ~ 


Orang Perak pulak cakap : '' SPM kan ? haaa nanti Mak Yang doakan Anis . Yeee ? Mak Yang akan doakan dekat sana ''
Okayy , sengih lagi . muehehe :> 


Ada makcik tuu pulak . Aku tak tau nak panggil dia apa tapi dia pangkat opah laa . Hahaaa . Okay fine mmg semalam aku dikerumuni oleh makcik-makcik . K cover ah ape lagi knkn ? Kot bole buat menantu , bahaharr ~ Haaa , dia caring gila doh dekat aku . Tapi suruh aku makan banyak2 alahaiii . HAHA , soso makan jelah knkn ? Hikss . Time dia nak balik tuu dia datang dekat aku . 


Salam lah kan ape lagi . '' Buat elok-elok yee ? Istighfar banyak-banyak dalam dewan nnti ? Yeaa ? Ingat ni .''


Hiksss . cuak den . Dewan ? ohmaiiiiii -..- hahaaa . Okay terima kasih :) Heee ~ lepastu , abang sedara aku haaa ! ajee ingat jugak rupanya . ingatkan tanak pandang dah . muahahahaa :P tetiba tanya ''Anis ! ni msti ada boyfriend nie . Mana ?'' alahai . terkedu . Wakaka . ''Ehh ?'' Buat muka pelik . HAHA . ape ni boypren-boypren ni ? Dia tuu dah duapuluh lebih mananyaa ? hahaaa xD k , macam berani lah cakap cemtu . Soo just diam jee . HAHA . haishhh . kite kan pemalu :PP 


Ngee ~ okay soso . Semua doakan aku . Tapi tu laa aku jee yg tanak usaha -,- oyy tak bole cemni wehh . Study ~ okay fine mmg aku cakap kencang . Hahaaa . Susah rasanya :( Hishh . Okelaa done here :) Buhbyeee ^^v

Bonjour
You've Stuck


Welcome to My blog. I hope you +Follow me. Cick here to exit.
Old Post | New Post