Status ; ONE DIRECTION IS COOLIO
Beautiful Flowers
Letak Jawatan
Oct 29, 2011 | Saturday, October 29, 2011 | 0 Rain[s]
Assalamualaikum w.r.b :)

Okayy . Saya letak jawatan saya sebelum bersara sebagai Menteri Kewangan Malaysia blablablabla kmerapu . Kejap . mehal Menteri kewangan ? Sebab aku tepikir nak jd akauntan -- Tak pun bukak bisness pfffftttttt <3 Dah abaikan .

2 WEEKS ! 

Please be alert yeahh . 2 minggu lagi ni dik oyyyyy sayang abang baby pakcik makcik ouhh makkkkkk *tangan kat bahu mata pandang atas . And i'm sigh . Yeahh . still shaking my head , my hands , my legs . Dreaming anywhere everywhere . Wadahekkk ? Masih lagi dengan Facebook , and now dengan Twitter . And blogging okay fine bila kite nak clash nie sayang ? Ishhh . Kejap deactive fb jap . Tettttttttt oke dah . Pegi search fb aku dah deactive . Wahahahaa *Mengeluh . Grrrr !

Common Keyla ! Bangkitttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttt ! Eeee teringat time nak PMR , beria lah bukak buku sejarah , geografi semua uishhhhhh . Tapi yela sebab persekitaran jugak . Membe aku sume dok study takkan aku sorang je nak goyang kaki lagi ? So , kita sama-sama study . muehehe :> Tapi sekarang ? Ade membe aku bukak buku ? Nope . Ada tu ada tapi jauh dari aku . So , aura dia tu tak sampai . Haishhhh apeni salahkan kawan ? hahaaa  . *mcm tak boleh stdy kat rumah -,-

ALERT ! urghhh . Demyuuuuuu . Jangan begini Keyla . Okay , muhasabah diri kejap . Uishhhh :/ 


Okay guys . My lovely honey bee :P Wish me luck . And to all SPM candidates , do your best :) Doa banyak-banyak . Hewhew . Iloveyaaaa 

Mood : I can't stop hearing this-MovesLikeJeggar

Bonjour
You've Stuck


Welcome to My blog. I hope you +Follow me. Cick here to exit.
Old Post | New Post