Status ; ONE DIRECTION IS COOLIO
Beautiful Flowers
There's something you should to realise .
Oct 22, 2011 | Saturday, October 22, 2011 | 0 Rain[s]
Assalamualaikum w.r.b :)


21 days to go


Uishhhh . bangun pagi tadi terus check phone kira berapa hari lagi nk SPM . And wth 21 ? Brrrrr . Please ? Boleh tak kita gegarkan dunia yang SPM dibatalkan ? Boleh tak boleh tak ? Eh laaa boleh lewwww -,- Dan sememangnya aku tak bersedia lagi . Kesedaran tu ada yang 14 Nov ni kena menapak jugak dalam dewan yang terang lagi menyeramkan tu lepas tu kena duduk eih sakit punggung hati konfem dupdap punya weyyweyy ktakut . Hi , saya Nurhanis Aqilah Bt Rahim calon SPM 2011 yang tetibe rasa cuak nak SPM nih . Yelaa before nih alaaa watlek ahh luuuuu . Goyang kaki dulu . Lambat lagi . Ada lagi 3 bulan . Then , trial ? HAHA . K aku target beria tapi study nye last minute jugak . And sebulan . Aishh cool jangan tension sangatlah kn ? Erkkk 21 hari ? Aaaaaaaaaaaaaa T_________T  mati . Pffftttttttttttt . Sekarang ni memang mengharapkan study group jelaa pun . If nak study kt rumah selagi aku nampak katil lagilah makin liat dan liat . 


Aihhh , tak bole mcmni Keyla . Jangan jangan . Wake up . Stand up . Pleaseee ? Yeahhh you can do it ^^v 




Imma good girl in the world . Dah jangan dinafikan xD

You should care !

Yeahhh . You should care . I'm sorry heart . Tak paham awak . Saya tahu awak terasa . Tapi tulah . Kankan ? Aihh acene acene nak cakap nih ? Agaga . Tapi tapi . Kite mintak maaf . Hikssss :> Ktahape . Oyyyyy sori ehh ? :* wahahah --'

Cool Sunday that I never had 

Yeahh . I talk seriously . Dah lama tak rasa Sunday yang cool begini begini haaa :D pffftttttttt ! a big hug . ehh takde kena mengena . Kalau tak bosan gila nak pengsan aku dengan hari Ahad ni . Tapi harini rasa lain . Wahwahwah . Ohh mybe sebab evything okay lah kot kan ? :) K cool cool pun perut aku dah berbunyi tak mkn lagi ni haaa wuwuuuu sedih la pulak . K saya hari-hari sedih . Tak dapat makan choc pun sedih jugak -,- Tak dapat jawab soalan pun sedih jugak . Rasa mcm terharu gilaaa -.- Kpelik . Dan tiap masa saya bosan --' Even tgah sembang gempak lah sangat-sangat kononnyelah then tetibe ''bosan laa'' aduyaiii .


Where are you boy ?

Where's Merlin ? Ohmaiiiiiii i miss my Colin Morgan shosho much beriberi machh . Abububuuuuu . Kenape ? Dikala aku memerlukan dia , boleh pulak dia takde ehh ehh how dare ? Grrrrrr *nafasturunnaik . Puiiiiiiii ~ Japjap tapi kan kan , kite dah ada yang baru :DD Javier Colon <3 hahaaaa bapak suara dia sedap gilaaaaaa eh cop bukan bapak dia lah . Ayoooo -,- I mean him . Him . Perghlaaaa sumpah sedap . K bye Berunoo . Bye Justin . Bye Cody . Byebyeeeeeeee . Tapi Colin Morgan saya tetap dihati :P

Dah dah . Merapu je aihhhh . So adik wan nur izzatie dah update dah nie . HAHA . Stalk rupanya budak sorang nie -- HAHA . k boboiiiiiiiboy :DD





Bonjour
You've Stuck


Welcome to My blog. I hope you +Follow me. Cick here to exit.
Old Post | New Post