Status ; ONE DIRECTION IS COOLIO
Beautiful Flowers
Here
Dec 20, 2011 | Tuesday, December 20, 2011 | 0 Rain[s]
Sememangnya harini adalah hari yg sangat bosan . Bosan bosan bosan . Macam dah takde word lain yg boleh menggantikan 'bosan' itu . Dan sememangnya 'bosan' itu telah membuatkan aku terguling-guling tuggang-terbalik kat dalam rumah ni -,- serabut . Yee, serabut . Aku serabut dengan semua benda dalam hidup ni . Dan macam dah tak boleh nak ubah dengan perangai norma masyarakat yang ada dalam rumah ni . Bosan . Membosankan *donut aku tak dapat lagi* So, apa lagi lah kan ? Terperap lah macam biasa . Cuma lain sikit . Kali ni bukak lagu kuat-kuat sampai habis volume . Rock, hardcore, apa-apa je lah . *dunia aku* oh, menjiwang jugak .

Sebut pasal menjiwang . Semalam cepat sangat aku  bersentuhan tersentuh . Semua benda nak dibuat 'touching' Apeke  ? Tak boleh tahan sikit . Yup, semalam sangat lemah  . *biasalah perempuan*  Dengan tak boleh tidurnya . Dengan mimpi bukan-bukannya .  Hantu betul :/ Tu laa menjiwang lagi . *delete terus lagu jiwang dari playlist player NOW*


Kalau diikutkan macam ni lah aku >,< Tapi semalam ? Dah macam ' I don't care anymore ' dan semua benda tak betul . dan semua benda nak diambil serius . dan semua benda nak ditakluk oleh ego yang tinggi . ego . semalam tak selfish . tapi ego . entah tiba-tiba . *tarik nafas, hembus*  dan bukan senang aku nak dapat jadi egois mcmtu . Orang tak tahu dan takkan faham . Sebab manada orang yang faham aku . Kalau nak faham luaran bolehla . Alah senang .Yang lain orang takkan tahu . Alah, same jela pun . Aku mana dapat nak faham orang :/ Kan ?  

Dan entah kenapa harini dapat balik mood nak cakap pakai gaya bahasa mcmni . Ego punya pasal . Yup, kalau selalu baca cerita-cerita kat blog ni . Cerita yang ada 'ego' tu, bahasa aku mulalah mcmni -.- ha.ha.ha. Dan semalam tersangat funny . Yup, trust me . Dan bila dah tersangat funny, lupa pulak nak gelak . Lawak sangat kan ? Sampai keluar air mata . Dan sememangnya semalam agak bersyukur, sebab tak membodohkan diri semalam . Tapi kalau membodohkan diritu maybe boleh lah tidur kot . Kan ? 

Dan harini kalau boleh nak tulis panjang2 . What ? Blog aku sukahati aa . If tak suka, boleh suggestkan kat aku ''Weh, tukar URL kau . Aku menyampah'' Or anything lah yang boleh buat kau BERPUAS HATI . Tak pun nak perli habis-habisan bermati-matian *aceewah* Perli lah . Dan tak akan diambil kisah . Trust me . Kalau ambil peduli, sakit hati . Aku bukan jenis yang suka menyakitkan hati sendiri . Buang masa . Dan kalau 'ego' tu dah  tinggi melangit sangat, ' I don't care anymore ' . Nak jadi apa pun jadilah . 

Dan bila aku ambil berat . Aku akan risau . Dan bila aku risau aku akan suruh orang yang diambil berat oleh aku tu buat benda yang boleh jadikan dia okay . Tapi sayang kot . Diambil berat oleh aku tu disalah tafsir oleh si dia yang diambil berat oleh aku 0.o 

Kadang-kadang, kita kena naikkan ego kita sebab nak jaga hati sendiri . Alah, okay apa ? Baru namanya BERPUAS HATI :) kankan ? Even boleh memakan diri sendiri . 





Bonjour
You've Stuck


Welcome to My blog. I hope you +Follow me. Cick here to exit.
Old Post | New Post