Status ; ONE DIRECTION IS COOLIO
Beautiful Flowers
Nine for us :)
Dec 12, 2011 | Monday, December 12, 2011 | 0 Rain[s]
Assalamualaikum w.r.b :)

I like a moves like jeggar ~ i like a moves like jeggar ~ okay bebeh ! harini saya berasa .. saya berasa.. sangat sangat teruja . ouhh ex-ci-ted nyewww :D hewhew . sebab apa ? sebab sekarang dah bulan sembilan eh tak sembilan bulan . See ? teruja sampai cakap pun terbalik . Heheh . Okay . So , dah sembilan !

Happy Nine Months ! *sila ulang 1000 kali*

Saya.. saya berasa sangat tidak sangka oyyy ! apehey hang dok skema-skema ni hah ? HAHAHA . skema pun marah *jeling* emm okay wordless dah . taktau dah ceq nak cakap apo haa . sorii semalam orang Kedah mai rumah . So , hihi . Paham-paham jelah . Loghat Kedah satu rumah dari dalam sampai ke luar . Atas ke bawah . Wahhh ~ riuh rendah rumah aku . 

Wait a sec ! Lari tajuk pulak . Alaaa biasalah tuu . Dah tak sekolah dah nak buat cemana :P agaga . Okay babe ~ So , dah sembilan bulan ni . Thank youuu . I'm sorry . Haa , 2 ayat tu jelah yang aku boleh cakap . Terima kasih . Minta maaf . HAHA . Ouh ada lagi lah . I.......... eerr *bajet pipi merah* --'

Ngee ~ okela okela . Babai :* :*

Bonjour
You've Stuck


Welcome to My blog. I hope you +Follow me. Cick here to exit.
Old Post | New Post